Monday, March 19, 2007

goddag goddag.

fan vilket jävla klantarsle jag är!..
förstörde typ mitt fina nyckelskåp som ja ska ge till min fina syster idag på träslöjden =). gjorde allt på fel sida.. hmm fan va klyftig jag är.
fick VG på mitt engelskanationella, det känns bra iaf =). men det blev tyvärr ingen träning idag. jag vågade inte gå eftersom itne hanna skulle dit. ja vill ju inte va den nyaste ;) hehe. men måste kompensera det med gym i veckan eller nåt. e riktigt sugen på att komma i form och att röra på mig. blir så jävla trött på att bara sitta o dregla framför den här datan 24/7. eller så ofta e ja inte här men men..

YYYFT. idag Linus ja vilket jävla damparsle.... trodde han va nån jävla flugviktsboxare eller nåt.. ajo shit.. o lärarna verka nästan tycka att det va okej att han stog där o vifta med knytnävarna. gjorde inte ett skit.. jävla fega arslen. ajja gör inte mej nåt. men om ja skulle fås tryk av nån stor kille o de inte gjorde nåt fy fan vad arg ja ksulle lbi asså!!!!

håller på o ta reda på de här JÄVLA prefixen.. vet ju inte va de betyder. mamma sitter här med ordboken men tror inte hon fattar ett skit... o ja missade prisonbreak idag. har missat massa ggr. måste kolla på nätet tror ja =).. e dö hungrig va fan.. ska gå o ta lite te =) . fitta glömde duscha nu får ja gå upp tidigt tidigt o duscha i morgon bittitidigt!!!! FAAAAAAAN!. orkar inte..
godnatt <3<3<3

No comments: