Monday, March 19, 2007

Nåt från min syster

Okej det tog lite tid.. har funderat och funderat men jag är inte så underlig... ;)Regler:Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "utmanade" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet: Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.


1. Jag är extremt klantig, och jag tänker aldrig på vad jag gör. plötsligt står ja där o har klantat till det.

2. jag trivs verkligen inte på sjukhus. vet inte varför men ja svimmar nästan o mår illa när ja kommer in på ett. dock gillar jag att kolla på cityakuten.

3. Jag tycker att fiskar är söta (till skillnad från min syster som hyperventilerar om hon ser en död fisk som flyter uppochner.)

4. jag kommer aldrig i säng, måste göra typ 100 saker innan ja går o lägger mig. är en sån person som inte bara kan gå o lägga sig. som nu tex.

5. jag gillar att göra "tant & gubb" grejer som att spela patiens o lägga 10 000 bitars pussel. (har inte tålamodet till det helt men men)

6. jag är disskusions galen. får jag inte disskutera så funkar jag inte!

2 comments:

Cicci said...

Du glömde utmana nya människor! :P

Hanna said...

äsh ja känner inga med blogg förutom du. iaf va ja vet.