Sunday, March 11, 2007

HEj hej. skulle vilja säga att när ni läser, om det e nån som läser haha. =S. så kan ni gärna skriva nån kommentar. gör ni här nere på comments, om ni e trögo =P..

Idag har ja köpt en bok. Samurajsommar heter den, hoppas den blir bra. hatar att vi ska skriva vad som har hänt typ varranan sida, man kommer ju ur boken då. som att ja inte skulle veta vad som hänt liksom. åå men aja har man sämst lärare så har man...

  • Måndag- träna friidrott,utvecklingssamtal
  • Tisdag- träna gym
  • Onsdag- träna gym, (läxor hos pappa?)
  • Torsdag- träna gym
  • Fredag- springa? va hos pappa, helgen
  • Lördag-
  • Söndag-

har ganska mycket o göra denna vecka och ser fram emot det.. nu ska ja spela patiensduell med Alex haha =)

4 comments:

Cicci said...

Fick du någon beröm av lärarna?
Nu ska jag plugga på lite så jag får beröm av mina lärare! :P

Hanna said...

japp. bara bra skaer förutom att ja kommer försent. :P

Cicci said...

Slöfock!
Jag skolkar idag.. orkade inte åka till skolan.. fast hos mig får man ju göra det! :P

Hanna said...

hehe okej.. synd att ja inte kan göra så. skulle behövas sometimes =)